jeg legger armene rundt deg, sier hade bra og sukker.Snerten er bevende mellom mine vinger. legger tankene øde , og river opp skorpene av sand og honning. Skriver sanger og stritter i mort sorg og smerte. Dypt under overflaten bølger vannet som en urolig storm i tåken. Smertene renner neover hendene mine. Fingertuppen er våt J Løpende mot undergrunnen skriker jeg og tenker.Henden dine er mine og jeg kan ikke annet enn å rope. Rope høyt av angst og beven. Smertene dine er ikke mine, men veiene snirkler seg sakte onm mitt ansikt.Smerten

Legg igjen en kommentar

